Mūsu misija ir palīdzēt vietējiem ražotājiem palielināt peļņu izmantojot digitālo mārketingu.

Kontakti
Marketing

Lielākā kļūda veidojot satura mārketingu

Runājot par satura mārketingu, daudzi uzņēmumi pieļauj kļūdu, dodot priekšroku kvantitātei, nevis kvalitātei, kā rezultātā var tērēt laiku un iegūt jaunus klientus. Lai gan ir taisnība, ka jums ir konsekventi jāveido materiāls, lai kļūtu par nozares autoritāti, tas nenozīmē, ka jums ir jāatsakās un jāpublicē saturs simtiem, lai palielinātu skaitu. Kvalitatīvam saturam vienmēr jābūt prioritātei, un mērķauditorijas noteikšana var palīdzēt jums to sasniegt.

Kvalitatīvs saturs: pirmajā vietā lietotājs

Laika gaitā meklētājprogrammas, piemēram, Google, ir izstrādājušas savus algoritmus, lai labāk izprastu meklētāja nolūku, lai nodrošinātu vislabāko pieejamo materiālu.

Tas nozīmē, ka, ja vēlaties, lai jūsu vietne tiktu augstu novērtēta dabiskajā meklēšanā, jums ir jāizveido tīmekļa saturs, kas ir gan atbilstošs, gan izdevīgs tiešsaistes apmeklētājiem. Tas nozīmē, ka jūsu ziņās ir jāiekļauj noteikti SEO atslēgvārdi, kas palīdzēs meklētājprogrammu robotiem atrast un parādīt jūsu saturu personām, kas meklē šāda veida informāciju.

Tālāk ir sniegti augstas kvalitātes satura piemēri.

  • Paredzot jūsu paredzētās auditorijas vaicājumus
  • Atbild uz šiem jautājumiem
  • Pozitīva lasītāju pieredze

Pagaidām neņemiet vērā vārdu skaitu un minimālo iknedēļas/mēneša ziņu skaitu un tā vietā koncentrējieties uz vissvarīgāko — sava satura kvalitāti.

Jums būs daudz lielāka ietekme, rakstot vienu 400 vārdu emuāra rakstu, kas skar jūsu mērķa klientu prātos aktuālu tēmu, nekā jūs uzrakstīsit duci 1000 vārdu garu rakstu par neskaidrām tēmām, kas rūp tikai nozares ekspertiem. Papildus savam saturam noteikti izveidojiet pakalpojuma “Google mans uzņēmums” profilu, lai klienti varētu jūs vienkārši atrast meklētājprogrammas vietnē.

Uzticama zīmola izveide

Ja jūsu uzņēmums neatbalsta saturu, bet tā vietā sniedz nozīmīgu ieguldījumu tiešsaistes diskusijās, tas parāda lasītājam, ka esat uzticams avots. Tātad, kādi divi faktori veicina uzticības attīstību? Pirmā ir — pagaidiet — kvalitāte. Konsekvence ir otrā.

Ja pastāvīgi ražojat gan kvalitatīvu, gan savlaicīgu saturu, nepaies ilgs laiks, līdz jūsu skatītāju skaits pieaugs līdz cienījamiem skaitļiem. Tomēr, ja tas būtu tik vienkārši, vai visi to nedarītu? Protams, daži ir, bet citi nav. Tas liek domāt, ka jums ir daudz iespēju gūt panākumus.

Kā? Izstrādājiet satura stratēģiju, kuras rezultātā jūsu komandai tiek izveidots pārvaldāms satura kalendārs. Ja priekšmeti tiek plānoti iepriekš, jums ir laiks, kas nepieciešams, lai veiktu pētījumu un nāktu klajā ar kvalitātes, nevis kvantitātes tēmām.

Izsaki paziņojumu pūlī

Tā kā tiešsaistē tiek ģenerēts liels biznesa potenciālo pirkumu apjoms, tirgus var kļūt zināmā mērā piesātināts ar informāciju. Tāpēc, kā jūs atšķiraties no konkurentiem? Pārliecinieties, vai jūsu saturs sniedz lasītājam kaut ko tādu, ko nesniedz jūsu konkurents. Tas ietver atslēgvārdu izpētes veikšanu, labākas izpratnes gūšanu par mērķauditoriju un piecu tālāk aprakstīto procesu ievērošanu.

Piegādājot tikai kvantitatīvu saturu, jūs sniedzat ieguldījumu pašlaik pieejamo vārdu kalnu virsotnē. Padariet savas pūles vērtīgas, palīdzot klientiem novērtēt jūsu sludinājumu vērtību.

Datora monitora priekšā cilvēks raksta uz tastatūras.

Veidojot augstas kvalitātes digitālo saturu, jūs izveidojat sava uzņēmuma zīmola uzticamību.

Pieci vienkārši soļi satura kvalitātes uzlabošanai

1. Veiciet sava tipiskā klienta tirgus izpēti.

Ko viņi meklē? Kādi ir viņu biežākie konflikti? Un kādus risinājumus viņi meklē? Tiešsaistes patērētāji vairāk sliecas noklikšķināt uz materiāla, kas atbilst viņu vēlmēm un pieredzei (un paliek pie tā).

2. Veiciet atslēgvārdu meklēšanu.

Atslēgvārdu izpēte ļauj noteikt, kāda veida vaicājumi jūsu nozarē uzdod Google. Tas nodrošinās jums pamatu satura veidam, kuru izvēlaties rakstīt. Šī ir lieliska metode, lai iekļūtu tīmekļa patērētāju smadzenēs, kuri var kļūt par nākamajiem klientiem.

3. Izveidojiet viegli lasāmu un saprotamu materiālu.

Teksta siena, kā pierādījuši pētījumi, ir viens no ātrākajiem veidiem, kā likt lasītājam šausmās aizbēgt no jūsu lapas. Izvairieties no garām rindkopām un sadaliet materiālu ar galvenēm un aizzīmēm, lai to būtu vieglāk pārmeklēt. Jo vieglāk cilvēkiem būs lasīt jūsu materiālu, jo ilgāk viņi paliks vietnē.

4. Veiciet apzinātu izvēli par savu mediju.

Vai jūs rakstāt par lielu daudzumu faktu, kas būtu noderīgi, ja tos vizualizētu infografikā? Vai arī jūs domājat kaut ko vizuālu, kas varētu būt efektīvāks kā videoklips? Esiet novatorisks un izvēlieties multividi, kas uzlabo lietotāja pieredzi. Ja jums nepieciešama palīdzība, tādi uzņēmumi kā MIRALTEK var palīdzēt ar digitālo palīdzību

Author

maxim

Leave a comment

Your email address will not be published.