PPC reklāma ir interneta reklāmas veids, kurā mārketinga speciālisti saņem atlīdzību katru reizi, kad lietotājs noklikšķina uz kādas no savām tīmekļa reklāmām.
Ir daudz PPC reklāmu veidu, taču viena no visizplatītākajām ir maksas meklēšanas reklāma. Šīs reklāmas parādās, kad patērētāji veic meklēšanu tiešsaistē, izmantojot meklētājprogrammu, piemēram, Google, jo īpaši, ja viņi veic komerciālus vaicājumus, kas norāda, ka viņi meklē kaut ko, ko iegādāties. Tā var būt meklēšana mobilajā ierīcē (piemēram, kāds meklē “pirts, Rīgā”), vietēja pakalpojumu meklēšana (piemēram, kāds meklē zobārstu vai santehniķi savā reģionā) vai kāds, kurš pērk dāvanu (“1 septembra izpardosana") vai augstas klases vienums, piemēram, korporatīvā programmatūra. Visi šie vaicājumi rada maksas par klikšķi reklāmas.